Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Το bobble bottle μου... ❤️

  Το bobble bottle mou... ❤️


Πάντα μου άρεσε να πίνω πολύ πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μέρας μου, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει! Ξέρουμε όλες πόσο καλό κάνει το νερό. Υπέροχο δέρμα,αποτοξίνωση,ενέργεια,υγεία κτλ. Όμως το νερό βρύσης απλά δε πίνεται! Απαίσια γεύση! Εμφιαλωμένα? Μα πόσα ακόμα να αγοράσω?    

   Τέλικά ψάχνοντας στο internet ανακάλυψα τη λύση που έψαχνα χωρίς να είμαι σίγουρη αν θα μου αρέσει όντως τελικά. Μέχρι που το δοκίμασα και σιγουρεύτηκα! Αναφέρομαι στο bobble bottle που είναι ένα μπουκάλι-παγούρι πολλών χρήσεων, bpa free, σε τέλεια χρώματα και σχέδια, και με ενσωματωμένο φίλτρο! Το γεμίζεις πίνεις και το ξαναγεμίζεις και ξαναπίνεις και.... 
  Ειναι πολύ ωραίο πραγματικά! Η τιμή του ειναι περίπου 10€ και το φίλτρο το αλλάζεις κάθε 2-3 μήνες και κοστίζει περιπου 7 ευρω! Το καλύτερο είναι πως είναι μια οικολογική λύση αν σκεφτείς πόσο μειώνεις τα σκουπίδια από τα πλαστικά μπουκάλια των εμφιαλωμένων νερών που θα χρησιμοποιούσες. 






(Το παρόν άρθρο δεν ειναι διαφήμιση, είναι η προσωπική μου γνώμη μετα απο χρήση του προϊόντος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου