Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

DAILY SKIN CARE ROUTINE

    Γειά σας! Όπως καταλάβατε το post αυτό δεν είναι τίποτα άλλο απ τη καθημερίνη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας του προσώπου μου!! Το πρόσωπο μου ειναι μικτό (κανονικό και λιπαρό στο σημείο Τ)με τάση αφυδάτωσης σε κάποια σημεία. Επίσης είναι ευαίσθητο και κατα καιρούς παρουσιάζω ελαφρές κοκκινίλες τοπικά. Και φυσικά δε λείπουν τα σπυράκια που εμφανίζονται ξέρετε πότε... Ας δούμε τι χρησιμοποιώ:

1. Το πρώτο βήμα είναι αν είμαι βαμμένη να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου με της bioten ντεμακιγιάζ λοσιόν που είναι για τη περιόχή των ματιών, αλλά εγώ τη χρησιμοποιώ σ όλο το πρόσωπο. Βάζω σ ένα δίσκο ντεμακιγιάζ το προϊον και το τοποθετώ στο κλειστό μάτι μου πιέζοντας ελαφρά τις βλεφαρίδες για περίπου 6-7 δευτερόλεπτα και μετά τριβω πολύ ελαφρα ώστε να αφαιρεθεί όλο το μακιγιάζ χωρίς να τραυματίζω τις βλεφαρίδες μου. Ο καλύτερος και ο πιο εύκολος τρόπος για να ξεβαφτείς!

2. Στη συνέχεια χρησιμοποιώ το foarming water της La roche-posay -το οποίο αγαπώ- είναι φοβερό και δεν αφυδατώνει καθόλου το δέρμα!Το χρησιμοποιώ με το disque exfoliant προσώπου από τα Sephora το οποίο είναι ελαφρώς απολεπιστικό και καθαρίζει πολύ καλά και απαλά το δέρμα μου.




3. Μετά βάζω ταμποναριστά την Toner Lotion της Bioten που είναι πολύ δροσερή και μυρίζει τέλεια!! Είμαι πραγματικά πολύ ικανοποιημένη απ αυτό το προϊόν. Αφήνει την επιδερμίδα απαλή και σφρυγιλή! 



 4. Σειρά έχει η αγαπημένη μου κρέμα της Vichi, Aqualia  Thermal light. Μου αρέσει πολύ αυτή η κρέμα κι όποια απο εσάς έχει μικτο δέρμα και την έχει είμαι σιγουρη πως θα είναι το ίδιο ικανοποιημένη!! Τη χρησιμοποιώ και πρωί και βράδυ. 

5. Τέλος χρησιμοποιώ 3 φορές τη βδομάδα την Effaclar K κρέμα το βράδυ πριν κοιμηθώ. Μειώνει τα σπυράκια και τις ατέλειες καθώς  και αποτρέπει την επανεμφάνιση τους. Κάποιες φορές για δύσκολες περιπτώσεις τη χρησιμοποιώ τοπικα πάνω στο σπυράκι 1-2 φορες τη μέρα για όσο χρειαστεί. Είναι ένα πολύ καλο προϊόν κατα των ατελειών και της ακμής.

Αυτά είναι τα προϊοντα που χρησιμοποιώ λοιπόν για την περιποίηση
του προσώπου μου. 
Ένα extra που χρησιμοποιώ ακόμα είναι απο μια μικρή σταγόνα αμυγδαλέλαιο στις βλεφαριδες και στα βλέφαρα μου 2-3 φορές τη βδομάδα. 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου